گالری تصاویر

پرینت
تجلیل از بانوان خادمه حرم مطهر به مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت زهرا سلام الله علیها
1399/11/13

صبح امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت حرم مطهر، از بانوان خادمه حرم مطهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت سیدة النساءالعالمین حضرت فاطمه سلام الله علیها، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، آیت الله دژکام در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه ی مبارک فجر و میلاد باسعادت حضرت صدیقه طاهره(س) و امام خمینی(ره) اظهار کرد: حضور زن مسلمان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی و خانوادگی، امروز به گونه ای است که چشم دنیا را به خود خیره کرده و بسیار جای شکرگذاری دارد.

وی با تجلیل  از فعالیت های بانوان خادمه حرم مطهر خاطر نشان کرد: شما بانوان محترمی که در جلسه هستید، افتخار هم چادری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را دارید و هم این ارتباطی که قلبی یا نسبی به حضرت زهرا(س) پیدا می کنید، باعث مباهات است.

تولیت حرم مطهر در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران و مجاوران این بارگاه منور گفت: اینجا خانه اهل بیت علیهم السلام است و زائران آستان مقدس باید در نهایت آرامش و آسایش از معنویت این فضای روحانی بهره مند شوند، لذا خدام محترم از هیچ کوششی در جهت تکریم زائران حضرت نباید فروگذار کنند. سختی هایی نیز که در این ارائه خدمت بوجود می آید، یقینا اجر اخروی بسیار که مد نظرتان است برای شما عزیزان درپی خواهد داشت و سختی ها را برای شما قابل تحمل می کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس، در پایان ضمن تشکر از عملکرد خدام حرم مطهر بیان کرد: بنده برای خودم این افتخار خدمت گذاری به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام را از هر چیز دیگر بالاتر میدانم و آرزو می کنم به برکت این ایام عزیز، خداوند متعال، بیماری و سختی ها را از همه انسان ها به ویژه مسلمانان دور کند و فرصت خدمتگزاری به اسلام و مسلمین را به همه ی ما عنایت فرماید.

  • گلباران قبور مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در سالروز ورود امام شهدا به میهن اسلامی
    برگزاری سمینار کوثر طه در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی:
    200 کاراکتر
    منتخبین دوره دوم جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)


    آخرین گزارش های تصویری


    منتخبین دوره اول جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)