سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 26383
تاریخ انتشار: 1396/01/08
ارائه خدمات دارالشفای آستان مقدس شاهچراغ به پنج هزار زائر نوروزی در هفته نخست سال 96

HyperLink

در هفته اول سفرهای نوروزی، نزدیک به پنج هزار نفر تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی درمانگاه خیریه حضرت شاهچراغ علیه السلام قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(علیهماالسلام)، مرتضی هادی سرپرست دارالشفاء آستان مقدس آمار مراجعه کنندگان به درمانگاه را طی هفته نخست تعطیلات نوروزی در بخش های تزریقات، ویزیت پزشک و اورژانس دندانپزشکی 1500 نفر و مراجعه کنندگان به پایگاه های اورژانس مستقر در آستان مقدس 3500 نفر اعلام کرد.

سرپرست دارالشفای آستان مقدس  اضافه کرد: تعداد 10 پایگاه اورژانس در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی در نقاط مختلف حرم مستقر هستند و به ارائه خدمات مختلف به مراجعه کنندگان می پردازند. وی تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه های اورژانس را بطور میانگین، روزانه پانصد نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد به طور میانگین در هر روز 50 نفر به درمانگاه اعزام شده اند.

هادی گفت: اعزام ها عموما در مورد مشکلاتی نظیر فشار خون بالا، حمله قلبی، زمین خوردگی، تشنج، بیماری های زنان و دیابت بوده که در موارد لازم بیماران مشمول خدمات بیمارستانی شده اند.


وی افزود: در همین مدت، داروخانه مستقر در دارالشفای حرم مطهر به 2500 مراجعه کننده ارائه خدمت نموده است.

سرپرست دارالشفای آستان مقدس، تعداد نیروهای مستقر در درمانگاه خیریه و واحد امداد پزشکی آستان مقدس را در مجموع 35 نفر ذکر کرد که در تمامی ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به زائران نوروزی و مجاورین حرم مطهر هستند.

لازم به ذکر است دارالشفای تخصصی و فوق تخصصی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در ضلع جنوبی آستان مقدس بنا شده است و خدمات مختلف پزشکی - درمانی، بهداشتی و دارویی را به عموم زائرین و مجاورین ارائه می دهد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت