سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 26752
تاریخ انتشار: 1396/5/4
در دیدار تولیت های محترم آستان های مقدس احمدبن موسی الکاظم(ع) و امام حسین(ع) عنوان شد؛
حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب: تحولات ایجاد شده در ابعاد عمرانی حرم های مطهر ائمه(ع) و امام زادگان(ع) در ایران اسلامی و عراق، یک تحول اساسی و چشمگیر است

HyperLink

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس احمدبن موسی الکاظم(علیهما السلام) حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب در دیدار تولیت محترم آستان مقدس حسینی(ع) با ایشان، با ابراز مسرت و رضایت از تلاش های صورت گرفته در آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) گفتند: حقیقتاً این اتفاقات بسیار مبارک با عنایت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) صورت گرفته است که وظیفه ما در ادامه باید تلاش مضاعف نسبت به گذشته باشد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشتند: همایش تولیت های اعتاب مقدسه جهان اسلام که در کربلای معلی برگزار شد، یک بنا و اتفاق بسیار پر برکت و مفید بود و همه در این موفقیت نقش ایفا کردند و در ادامه، قطعاً همراهی، همکاری و مساعدت، سبب تحکیم این بنا خواهد شد.

تولیت محترم حرم مطهر امام حسین(ع) در این دیدار بیان داشتند: وضعیت امروز عتبات و اماکن مقدسه در شهرهای شیعه جهان اسلام در سال های اخیر بسیار بهتر و مطلوب تر از گذشته است و در این راستا آستان حضرت شاهچراغ(ع) تمامی امکانات لازم را برای زائران این آستان مقدس فراهم کرده است.

آقای سید جعفر موسوی اظهار داشتند: وضعیت عمرانی عتبات و اماکن متبرکه در سال های اخیر، شرایط بهتری به خود گرفته است و بهبود آن وضعیت مایه مسرت و خوشحالی است.

ایشان ادامه دادند: به زودی در مجموعه حرم مطهر امام حسین(ع) در مساحتی بالغ بر 52 هزار متر مربع، سه صحن بزرگ  شامل شبستان ها، موزه، دفاتر مسئولین، یک کتابخانه بزرگ و غیره ایجاد خواهد شد و صحن های متعددی که می تواند جوابگوی زائران بسیاری خصوصاً زائرین اربعین حسینی باشد احداث خواهد گردید.


تولیت محترم آستان مقدس امام حسین(ع) با اشاره به نشست تولیت های اعتاب مقدسه در کربلای معلی گفتند: برگزاری همایش و جلسات بین اعتاب بسیار مناسب و خوب است اما برای همکاری و هماهنگی مطلوب، باید این مناسبت ها و جلسات بیشتر باشد.

آقای سید جعفر موسوی افزودند: تجربه های بسیاری در این همایش ها برای ما حاصل شد که می تواند کمک های شایانی را در آینده برای توسعه روابط و همکاری ها در پی داشته باشد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت