سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 29761
تاریخ انتشار: 1398/09/14
۲۶ بهمن ماه آغاز مراسم بزرگ جشن عبادت دانش آموزان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام



صبح امروز ۱۴ آذرماه ۹۸، جلسه ای مشترک با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام و کارشناسان فرهنگی حرم مطهر و مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و کارشناسان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، در این جلسه در مورد ارائه خدمات فرهنگی مشترک ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آنها و همچنین جذب خدام فرهنگی افتخاری از میان دانش آموزان و فرهنگیان محترم در حرم مطهر، تفاهم نامه ای منعقد شد.

 در ادامه پیرامون برگزاری هرچه باشکوه ترجشن عبادت دانش آموزان دختر در این بارگاه منور بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید این مراسم از ۲۶ بهمن ماه(مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها) به مدت ده روز با حضور ده هزار نفر از آینده سازان فردا از سراسر استان فارس در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار گردد.

گفتنی است مدارس ابتدایی دخترانه استان فارس و شهر شیراز جهت ثبت نام و حضور در مراسم جشن عبادت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، می توانند با شماره  ۳۲۱۳۱۳۲۰ تماس حاصل فرمایند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت