سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 30102
تاریخ انتشار: 1399/11/01
برگزاری کلاس های آموزشی خدام افتخاری در حرم مطهر/ آغاز ثبت نام از متقاضیان خدمت در سومین حرم اهل بیت(ع)



کلاس های آموزشی چهل و ششمین دوره جذب و آموزش خدام افتخاری در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۹ و ۳۰ دی ماه در آستان مقدس برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، خازن معاون اماکن و خدمات زائرین حرم مطهر، پیرامون این کلاس ها اظهار کرد: تعداد ۹۰ نفر از متقاضیان خواهر و برادر که در مرحله مصاحبه پذیرفته شده بودند، با رعایت پروتکل های بهداشتی در این دوره آموزشی شرکت کردند.

وی ادامه داد: این کلاس ها در ۸ سرفصل  شامل دروس حرم شناسی، حضرت شناسی، احکام، بازرسی و حراست، خادم شناسی، شرح وظایف ۱ و ۲ و معادل ۱۶ ساعت آموزشی برگزار شد و در ادامه، شرکت کنندگان در دارالضیافه آستان مقدس، مهمان خوان کرم حضرت احمد بن موسی(ع) بودند.

معاون اماکن و خدمات زائرین حرم مطهر تصریح کرد: متقاضیان پس از شرکت در کلاس های آموزشی و قبولی در آزمون جامع، آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر به عنوان خادم افتخاری خواهند شد.

شایان ذکر است، ثبت نام از داوطلبان خدمت افتخاری در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، از یکم تا چهارم هر ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ در دفاتر جذب و آموزش خدام افتخاری در صحن احمدی انجام می پذیرد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت نام می توانند با شماره های ۰۷۱۳۲۱۳۱۲۸۹ (واحد خواهران) و ۰۷۱۳۲۲۲۱۵۷۶ (واحد برادران) تماس حاصل فرمایند یا به کانال اطلاع رسانی jazb_khodam در پیام رسان سروش مراجعه نمایند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت