سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 30142
تاریخ انتشار: 1399/12/04
اعلام ویژه برنامه های ولادت باسعادت امام علی علیه السلام در سومین حرم اهل بیت(ع)



معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر گفت: به مناسبت ایام میلاد باسعادت حضرت علی بن ابی‌طالب علیه السلام ویژه برنامه های مختلفی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، از ۴ تا ۸ اسفند ۱۳۹۹ در این بارگاه منور برگزار می شود.           

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، حجت الاسلام سلامی گفت: دوشنبه  ۴ اسفند، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء حجت الاسلام محرابی در شبستان امام خمینی(ره) پیرامون فضایل مولود کعبه سخنرانی می کند و سه شنبه شب نیز بعد از اقامه نماز، مراسم مولودی خوانی با مداحی برادر مهدی کریم پور برگزار می شود.

وی ادامه داد: چهارشنبه از ساعت ۱۶، محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران در رواق دارالذکر حرم مطهر برگزار می گردد و در شب این میلاد خجسته، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)، حجت الاسلام  سعیدی پیرامون مناقب امیرمومنان حضرت علی بن ابی‌طالب(ع) به ایراد سخن می پردازد و حاج کاظم محمدی در ثنای این امام همام، مداحی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام سلامی گفت: پنجشنبه ۷ اسفندماه از ساعت ۱۶ ، محفل انس با قرآن کریم در شبستان امام خمینی(ره) و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم قرائت دعای روحبخش کمیل با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می شود. جمعه نیز از ساعت ۷ صبح، دعای پرفیض ندبه با نوای حاج مهدی سلحشور به صورت پخش زنده از شبکه قرآن، قرائت خواهد شد.

 

برگزاری جشن تکلیف دختران در ۵ اسفندماه از ساعت ۹ صبح در بوستان کودک، اجرای ویژه برنامه کودکانه در ۶ اسفند از ساعت ۱۶ در صحن احمدی، مراسم عقد دائم در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر، برگزاری طرح معرفت زیارت و اجرای ویژه برنامه رادیو حرم در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در طول این ایام، از دیگر برنامه های حرم مطهر به مناسبت ولادت باسعادت ساقی کوثر است که معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر به آن ها اشاره کرد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت