سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 30243
تاریخ انتشار: 1399/12/24
برگزاری آخرین دوره آموزشی و آزمون متقاضیان خدمت افتخاری در سال ۱۳۹۹



چهل و هشتمین دوره جذب و آموزش خدام افتخاری با برگزاری آزمون جامع از داوطلبان به کار خود پایان داد.    

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، خازن معاون اماکن و خدمات زائرین حرم مطهر، پیرامون این آزمون اظهار کرد: تعداد ۴۵ نفر از خواهران و برادران متقاضی خدمت افتخاری، پس از قبولی در مصاحبه و حضور در کلاس های آموزشی ۱۷ و ۱۸ اسفندماه، در این آزمون جامع شرکت کردند.

وی اظهار کرد: در سال جاری باوجود محدودیت ها به دلیل شیوع بیماری کرونا ، ۷ دوره جذب و آموزش متشکل از مراحل ثبت نام، مصاحبه، آموزش و آزمون، برگزار شد و تعداد ۴۰۰ نفر در این دوره ها شرکت نمودند. امید است که در سال آینده و با رفع این بیماری، بتوانیم پذیرای علاقه مندان و محبان بیشتری باشیم.

 

شایان ذکر است، ثبت نام از داوطلبان خدمت افتخاری در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، از یکم تا چهارم هر ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ در دفاتر جذب و آموزش خدام افتخاری در صحن احمدی انجام می پذیرد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت نام می توانند با شماره های ۰۷۱۳۲۱۳۱۲۸۹ (واحد خواهران) و ۰۷۱۳۲۲۲۱۵۷۶ (واحد برادران) تماس حاصل فرمایند یا به کانال اطلاع رسانی jazb_khodam در پیام رسان سروش مراجعه نمایند.



نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت