سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 768
تاریخ انتشار: 1394/4/13
تالار نشریات



 اين تالار در طبقه همكف كتابخانه تخصصی و مرکز پژوهش آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) قرار دارد و به صورت قفسه باز اداره مي شود . شامل مجلات، روزنامه ها و پیایندهای مورد درخواستی و مطابق با خط مشی و سیاست های کتابخانه بوده  و همچنین دارای آرشیو غنی از نشریات و روزنامه های گذشته نگر می باشد.

انواع نشریات :

  •   نشریات جاری ( ادواری ها، پیایندها، روزنامه­ها و هفته­نامه ها) 
  • نشریات گذشته نگر( آرشیو نشریات )
  • نشریات الکترونیکی

     نشریات جاری ( نشريات ادواري يا پيايندها ):  نشرياتي كه به طور مسلسل و در فاصله زماني معين يا غير معين منتشر مي شوند و قاعدتاً به طور نامحدود ادامه مي يابند.

      نشریات گذشته نگر( آرشیو نشریات): کلیه نشریاتی که از نظر تاریخی ومباحث علمی، هنری و ... ارزشمند بوده و برای استناد مقالات پژوهشگران مورد استفاده قرار می گیرند و یا از لحاظ محتوایی بصورتی است که از نظر کارشناسان و سیاست های کتابخانه اهمیت نگهداری دارند، و جزء نشریات جاری محسوب نبوده؛  در قسمت آرشیو نشریات نگهداری می شوند.

    نشریات الکترونیکی: کلیه نشریات غیر چاپی که پس از بررسی های کارشناسان کتابخانه جهت استفاده کاربران مشترک شده و از طریق پایگاه های مربوطه به کاربران ارائه می گردد از نشریات الکترونیک محسوب
     می شود. 

  •  خدمات و شرایط استفاده از تالار نشریات

  کلیه نشریات جاری مشمول تعریف به جز نشریات ویژه­ گروه سنی کودک و نوجوان جهت استفاده کاربران در تالار نشریات نگهداری می­شوند.

تمامي اعضاي داراي كارت عضويت، مجاز به استفاده از بخش نشريات مي باشند.

نشريات  بايد در محل استفاده شده و امانت داده نمی­شوند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت