گالری تصاویر

پرینت
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن فارس با تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام
1401/01/28

مهندس عطاءالله زمانی، مدیرکل بنیاد مسکن فارس ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار، با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن و با گرامیداشت سالروز تأسیس حساب ۱۰۰ امام راحل(ره)، اظهار کرد: برکات خدمات بنیاد مسکن در همه مناطق روستایی استان فارس و در شهرها گسترده است.

وی بیان کرد: قطعا سنددار شدن موقوفات وابسته به آستان مقدس و مشارکت بنیاد مسکن در این کار زمینه رونق بیشتر، رفع مشکلات مردم و تأمین معیشت را برای آنان به همراه خواهد داشت.


مهندس زمانی، مدیرکل بنیاد مسکن فارس نیز در این دیدار، ضمن اعلام آمادگی برای صدور اسناد موقوفات آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام در مناطق روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت، گفت: بنیاد مسکن با مشارکت و همراهی ادارات اوقاف و ثبت اسناد در سال‌های مختلف به این کار مبادرت ورزیده و زمینه تثبیت مالکیت‌ها و قانونمند شدن معاملات را فراهم کرده است.

وی ضمن برشمردن برخی از قابلیت‌ها و کارکردهای بنیاد مسکن در زمینه رفع محرومیت ها و توسعه گفت: ما افتخار این را داریم در نهادی کار می‌کنیم که یادگار ارزشمند امام(ره) است و افتخار خدمت‌گزاری به محروم‌ترین و شریف‌ترین اقشار جامعه را دارد. بنیاد مسکن در دورافتاده‌ترین روستاهای استان فارس از شمال تا جنوب حضور دارد و همیشه و همواره در کنار مردم بوده است.

  • مراسم‌ احیاء ماه مبارک رمضان در حرم مطهر
    افتتاح نیروگاه خورشیدی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی:
    200 کاراکتر
    منتخبین دوره دوم جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)


    آخرین گزارش های تصویری


    منتخبین دوره اول جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)