گالری تصاویر

پرینت
حضور تولیت معظم آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام در منزل سردار شهید حاج عبدالله رودکی
1398/11/20

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت معظم آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و مسئول حوزه علمیه رضویه شیراز، به اتفاق مدیر و جمعی از طلاب این حوزه، با حضور در منزل شهید حاج عبدالله رودکی، ضمن تفقد از خانواده ارجمند این شهید والامقام، یاد و خاطره آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام، حضرت آیت الله دستغیب در دست نوشته ای خطاب به خانواده گرامی و مادر مکرمه ی شهید رودکی مرقوم داشتند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیم به خانواده معظم شهید بزرگوار حاج عبدالله رودکی به ویژه مادر گرامی ایشان

در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) همزمان با دهه مبارکۀ فجر انقلاب اسلامی به همراه طلّاب عزیز حوزه علمیه رضویه شیراز توفیق تشرف به منزل این خانواده که چشم و چراغ آحاد جامعه ما هستند حاصل شد، از ایشان ملتمس دعای خیر و از آن شهید والامقام امید شفاعت داریم.

سیدعلی اصغر دستغیب

۹۸/۱۱/۲۰

 

گفتنی است سردارشهید حاج عبدالله رودکی در دوران دفاع مقدس بارها به مقام جانبازی (تا ۷۰ درصد) نائل گردید و پس از دوران دفاع مقدس نیز، منشاء خدمات فراوانی در نیروی دریایی سپاه شد. سرانجام این پاسدار پاکباز و عاشق ولایت، در خرداد ماه سال ۱۳۷۹ در یکی از روستاهای جنوبی کشور، به دست مزدوران استکبار، ترور شده و به درجه ی رفیع شهادت نائل گشت.

  • هشتمین دوره مسابقات قرآن شکوفه های احمدی در حرم مطهر برگزار شد
    دهمین گردهمائی مبلغین هجرت استان فارس با حضور حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی:
    200 کاراکتر
    منتخبین دوره دوم جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)


    آخرین گزارش های تصویری


    منتخبین دوره اول جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)