گالری تصاویر

پرینت
دیدار بانوان شاغل در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام با حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری
1401/10/21

امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، بانوان شاغل در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام با حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری، تولیت آستان مقدس دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، تولیت حرم مطهر در این دیدار ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: باید بهترین و متقی ترین انسان ها، خادم حرم های مطهر اهل بیت عصمت و طهارات علیهم السلام باشند و بحمدالله عموم خواهران و بردرانی که در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، مفتخر به ارائه ی خدمت به زائران و مجاوران گرانقدر هستند، اینچنین هستند.

وی تصریح کرد: اهل بیت علیهم السلام، خودشان عالِم ترین، پاک ترین و متقی ترین انسان های روی زمین بودند و خدمتگزاران ایشان نیز باید متخلق به اخلاق الهی و این حسنات باشند. مردم، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را از آیینه وجودی ما خدام حرم مطهر می بینند، لذا خادمان حرم، باید واقعاً انسان های مومن و متقی باشند و در حرم نقش آفرین باشند. در این بارگاه مقدس، باید تصمیم همه ما این باشد که حرم مطهر به قلب مرکزی فرهنگ دینی این شهر و استان تبدیل شود و بعد هم اِن شاءالله انوار آن در سطح کشور، شعاع پیدا کند. برای این مهم باید در رسالت خود در محل کار، جدی باشیم.

مشاهده ادامه خبر...

  • نشست صمیمانه تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام با کارکنان آستان مقدس
    جلسه بیست و ششم از سلسله مباحث با موضوع «ولایت فقیه» با موضوع جهاد تبیین
           
     
    200 کاراکتر
    منتخبین دوره دوم جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)


    آخرین گزارش های تصویری


    منتخبین دوره اول جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)