گالری تصاویر

پرینت
طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام
1401/10/29

امروز، ۲۹ دی‌ماه، طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» با حضور استاندار فارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام و جمعی دیگر از مسئولان، در دارالقرآن آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، این طرح با رویکرد برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و تخصصی قرائت قرآن کریم ویژه پسران و دختران در رده سنی ۸ تا ۱۵ سال هدف‌گذاری شده و مهارت‌های قرآنی در تمامی سطوح تعریف شده است. گام اول طرح با عنوان استعدادیابی قرآن‌آموزان دانش‌آموز شامل برگزاری ۵ جلسه آموزشی و با هدف تعیین سطح شرکت کنندگان، جهت حضور در سطوح بعدی این طرح آموزشی است.

جلسات آموزشی استعدادیابی قرآن‌آموزان دانش‌آموز با تدریس اساتید توانمند در حوزه آموزش قرائت قرآن کریم به دانش‌آموزان، به‌صورت حضوری و در قالب ۵ جلسه آموزشی یک ساعته از امروز آغاز شده و تا ۲۷ بهمن‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام ادامه دارد.
بعد از خاتمه جلسات آموزشی استعداد یابی، آزمون تعیین سطح دانش‌آموزان قرآنی با حضور اساتید و والدین در قالب محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی»، به همّت استانداری فارس و مشارکت حرم مطهر، سازمان تبليغات اسلامی استان فارس و مؤسسات قرآنی ذکر جمیل و نورالثقلین فارس برگزار می‌شود.

  • جلسه بیست و هفتم از سلسله مباحث با موضوع «ولایت فقیه» با موضوع جهاد تبیین
    برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان با موضوع «شناخت خشم و تکنیک های کنترل آن»
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی:
    200 کاراکتر
    منتخبین دوره دوم جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)


    آخرین گزارش های تصویری


    منتخبین دوره اول جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)