مراسم سوگواری شب شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای این امام همام، چهارشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۵، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام و عموم زائران و مجاوران حرم مطهر و عاشقان سیدالشهداء، در صحن و سرای این بارگاه منور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، در این مراسم، حجتالاسلام والمسلمین بهزادی، به ایراد سخن پرداخت و مداحان اهلبیت علیهم السلام؛ حاج مجتبی نادریزاده و کربلایی کاظم نادریزاده، مرثیهسرایی کردند.