گالری تصاویر

پرینت
دیدار صمیمانه فرمانده سپاه فجر استان فارس با تولیت آستان مقدس
1400/06/11

امروز پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس به همراه جمعی از مسئولان و فرماندهان این نهاد به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام مشرف شد و با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت جدید این بارگاه منور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری، ضمن تقدیر از جان‌فشانی و رشادت‌های سپاهیان در حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش های متعالی آن در مقاطع مختلف، اظهار کرد: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یک جبهه‌ی متحد فراگیر برپایه تفکر ناب اسلامی در منطقه و دنیا تشکیل شده و با مجاهدت های مدافعین حرم و جریان های مقاومت، یک ائتلاف جهانی بر علیه باطل در راستای پیروزی مستضعفان و حاکمیت آن‌ها در زمین، با اراده الهی در حال شکل گیری است.

تولیت حرم مطهر تصریح کرد: حقیقتاً اگر درست نگاه و تحقیق کنید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در این حرکت عظیم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز داشته است. تدوین کنندگان قانون اساسی، با بصیرت، نقش مهم سپاه پاسداران را به درستی در آن  تعبیه کرده اند و این بارها و بارها در جمهوری اسلامی اثبات شده است. وقتی بنیان نهادی بر تقوا بنا می شود، خداوند آن را عزیز می کند و یک شجره طیبه می شود که روز به روز خودش را بیشتر نشان می دهد.

  • دیدار فرمانده انتظامی استان فارس با تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)
    سوگواری خدام نوجوان حرم مطهر در رثای شهادت سیدالساجدین(ع)
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی:
    200 کاراکتر
    منتخبین دوره دوم جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)


    آخرین گزارش های تصویری


    منتخبین دوره اول جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)