سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 222119
تاریخ انتشار: 1403/04/15
سومین حرم اهل‌بیت(ع)، میزبان حماسه‌ی حضور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری
تولیت حرم مطهر: یک رئیس جمهور قوی می‌تواند هم وضعیت داخلی، اقتصادی، معیشتی و فرهنگی کشور، و هم سیاست خارجی و روابط بین الملل را به سامان برساند

HyperLink

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، صبح امروز جمعه ۱۵تیر ۱۴۰۳، همگام با حماسه‌ی حضور پرشور اقشار مختلف مردم سراسر کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از زیارت حرمین شریفین احمدی و محمدی علیهماالسلام و ادای احترام به مقام شامخ شهدای آستان مقدس، در نخستین دقایق آغازین رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، تولیت حرم مطهر پس از شرکت در انتخابات، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور در انتخابات در جمهوری اسلامی هم یک وظیفه ملی و میهنی، و هم یک تکلیف شرعی است. وقتی ولی‌فقیه زمان، اعلام می‌کند که همه در انتخابات حضور پیدا کنند، این تکلیف آور است و معتقدان به مبانی اسلام و قرآن و احکام شریعت اسلامی باید خود را مکلف بدانند و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

 

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاثیر انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و اینکه چه کسی و با چه دیدگاهی رئیس جمهور شود، برای آینده کشور بسیار مهم خواهد بود.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، تاکید کرد: یک رئیس جمهور قوی می‌تواند هم وضعیت داخلی، اقتصادی، معیشتی، فکری و فرهنگی کشور، و هم سیاست خارجی و روابط بین الملل را به سامان برساند و سربلندی کشور را در تمام عرصه ها رقم بزند. اما اگر یک رئیس جمهور ضعیف انتخاب شود، کشور هم در داخل و هم در خارج، با مشکل رو به رو می‌شود. این را مردم در گذشته تجربه کرده اند و به خوبی به آن واقف هستند.

 

وی در خاتمه با بیان اینکه همه موظف هستیم که به درستی راجع به سرنوشت خود و سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور تصمیم بگیریم، ابراز امیدواری کرد با همت و بصیرت مردم، یک حماسه بزرگ در این انتخابات رقم بخورد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت