سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 110537
تاریخ انتشار: 1400/07/26
دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس با تولیت حرم مطهر

HyperLink

امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ابراهیم کشاورز مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس ضمن تشرف به حرم مطهر، با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار، اظهار کرد: حقیقتا یکی از کارهای مهم و با ارزش در نظام جمهوری اسلامی، فعایت های مرتبط با ارئه خدمات اجتماعی است که به صورت ویژه، سازمان تامین اجتماعی عهده دار آن است.

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی یکی از مهمترین سازمان های تاثيرگذار در زندگی آحاد مختلف جامعه است که خدمات آن در زمان بیماری، بیکاری، آسیب شغلی و همچنین در دوران بازنشستگی به افراد تعلق می‌گیرد.

 

تولیت حرم مطهر گفت: سازمان تامین اجتماعی، امنیت درآمد و حفاظت از سلامت افراد تحت پوشش را تضمین کرده و در نتیجه به پیشگیری و کاهش فقر کمک می‌کند. پوشش بیمه‌ای که این سازمان ارائه می دهد، می تواند به افزایش اطمینان خاطر، ایجاد شدن امنیت روحی و سلامت جسمی و در نهایت ارتقای بهره‌وری نیروی کار منجر ‌گردد.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری با اشاره به کثرت بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: تاکنون بیش از ۴۴ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته اند و از خدمات آن استفاده می‌کنند. این سازمان به برکت انقلاب اسلامی، رشد زیادی کرده و بسیار فراگیر شده است و توانسته چتر حمایتی خود را بر روی طیف گسترده ای از جامعه، بگستراند و امید است با برنامه ریزی های انجام شده، روند توسعه و ارائه خدمات این سازمان، روز به روز بیشتر و بهتر شود.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت