سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 110541
تاریخ انتشار: 1400/07/27
در دیدار فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛
تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع): سپاه و ارتش، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران و باعث افتخار میهن هستند

HyperLink

امروز سه شنبه  ۲۷ مهر ۱۴۰۰، امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشرف به حرم مطهر، با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور دیدار و گفتگو کرد.    

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) و امام جعفر صادق علیه السلام، با اشاره به اهمیت و جایگاه خاص ارتش در کشور گفت: ارتش در نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و یک پدیده طاهر و طبق فرموده ی حضرت امام خمینی(ره) کلمه ی طیبه ی نظام است.

 

وی خاطرنشان کرد: ارتش ایران بر خلاف بسیاری دیگر از ارتش های جهان که وابسته هستند، یک نهاد نظامی مستقل و سربلند است. بر اساس تحلیل های سیاسی، نگاه جهان به ارتش، سپاه و نیروهای نظامی ما یک نگاه افتخارآمیز است. ارتش، نگهبان ملت و وحافظ اساس استقلال کشور است و سپاه و ارتش، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران و باعث افتخار میهن هستند.

 

تولیت حرم مطهر با اشاره به رشادت های دلاورمردان ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون خدمات و نقش‌آفرینی‌های عظیم و بسیار ارزشمندی در عرصه‌های مختلف امنیت و پبشرفت کشور انجام داده است و بی‌شک، امروزه به نیرویی مقدس و پربرکت برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد ارتش گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مکرراً با بزرگ‌ترین توصیفات و تعابیر از جایگاه رفیع ارتش جمهوری اسلامی تجلیل نموده‌اند. درجایی، از آن به عنوان "ارتش خدایی و مردمی و پرافتخار" و در جایی دیگر به عنوان "یک عنصر تعیین‌کننده در دفاع از ارزش‌های اسلامى و انقلابى" یاد می کنند.

 

تولیت حرم مطهر، در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه همه نیروهای نظامی و انتظامی کشور، برای این دلاورمردان، عزت، سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند منّان آرزو کرد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت