سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 120613
تاریخ انتشار: 1400/09/04
دیدار مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد با تولیت حرم مطهر

HyperLink

جمعی از مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کشور، ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار، با اشاره به توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در طول چهاردهه گذشته، اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با تمام توان، بسیج  شده که این تفکر انقلاب اسلامی، بسیجی و اسلام ناب را بشکند، اما بحمدالله با رهبری های داهیانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، نه تنها استکبار در این امر، ناکام ماند بلکه این تفکر انقلابی از ایران عبور کرد و به بغداد و عراق و سوریه و لبنان نیز تسری پیدا کرد و تفکر بسیجی جهانی شد.


تولیت حرم مطهر، اظهار کرد: جهان امروز ما در آستانه  یک تحول بزرگ قرار دارد و مصداق آیه ۵ سوره قصص است: وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِين
وی ادامه داد: امروز همه چیز آشکار شده و صف آرایی های جبهه حق و باطل خودش را به وضوح نشان می دهد که چگونه با تمام وجود، روبروی هم قرار گرفته اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: جوانان ما امروز در معرض هجمه های دینی، سیاسی و ارزشی دشمن هستند. این جنگ جدی است و یک تقابل همه جانبه صد در صدی درحال رخ دادن است. دشمن از راه فضای مجازی و از راه تخریب ارزش ها و انحراف تفکرات درحال حمله است.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه هایی که دشمن در فضای مجازی دنبال می کند، ایجاد شک و تخریب شخصیت ها و اسطوره ها است. ایجاد تردید در باورهای نسل جوان از مدل کارهای هجمه های فرهنگی غرب است و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این یک قتل عام فرهنگی و جنگ روانی است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: یک بخش مهم در دانشگاه های کشور که در مقابل این هجمه قرار گرفته، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است،  رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) شش بار در مورد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها رهنمود دادند که کتاب شده است و منشور و راهنمای خوبی است. فرمایشات رهبری کاملا غنی است و باید از آن به نحو احسن بهره برد.

تولیت حرم مطهر بیان کرد: برای مقابله با هجمه های استکبار، باید ضمن مطالعه و پژوهش مستمر، در مسایل سیاسی اشراف داشته باشیم، جایگاه ولایت و ارزش ها را بشناسیم و با برهان، منطق و بیان مناسب باشیم.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت