سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 120614
تاریخ انتشار: 1400/09/04
دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با تولیت حرم مطهر

HyperLink

امروز پنجشنبه ۴ آذرماه، حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به همراه جمعی از مسئولان این بنیاد، ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار، اظهار کرد: روایت است بهترین کارها، سخت ترین کارهاست و مصداق بارز آن، خدمت در بنیاد شهید هست. خود شهید بزرگوار به درجات عالی رسیده و ارتباط گرفتن با خانواده‌ای معزز که شهیدی والامقام را از دست داده، کار سخت و مشکلی است.

وی گفت: در اسفندماه سال ۱۳۵۸ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی دستور تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی‏ را با وظایف و اولویتهای مشخص به منظور تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان صادر کردند.

تولیت حرم مطهر اظهار کرد: خیلی از بنیادهای به اصطلاح خیریه در جهان هستند که نه تنها در عمل کار بشردوستانه و انسانی انجام نمی دهند بلکه با پوشش خدمت رسانی در کار غارت اموال و منابع کشورهای جهان سوم هستند و هدفشان استعمار و تاراج است، اما بنیاد شهید دارای زیر ساخت الهی و اسلامی است و همین باعث برکت آن است. این بنیاد، بین المللی است و بین مسلمانان جهان به عنوان یک بنیاد عظیم الهی شناخته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری گفت: موسسات وابسته به بنیاد شهید مثل دانشگاه و بیمارستان شاهد و سایر موسسات مربوطه، فعالیت های خوبی دارند. خیلی از فرزندان شهدا و ایثارگران، رتبه های برتر دانشگاه های کشور و دارای مدارج بالای علمی هستند. هم اکنون استاد تمام و دانشمند و نخبه از خانواده شهدا داریم که همگی از تلاش و پیگیری بنیاد شهید است، این زحمات و اجر شما که با تمام وجود برای خانواده شهدا و ایثارگران کار و تلاش می کنید، نزد خدا محفوظ است.

تولیت حرم مطهر در پایان بر آمادگی این بارگاه منور برای همکاری با بنیاد شهید در زمینه های مختلف، همچون برنامه های تکریم و تجلیل خانواده معزز شهدا و بهره مندی از ایثارگران در کسوت خادمی این بارگاه منور، تاکید کرد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت