سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 120689
تاریخ انتشار: 1400/10/15
مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد با حضور تولیت حرم مطهر



حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ۱۴دی‌ماه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و با همکاری مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر برگزار گردید، اظهار کرد: سال ها باید بگذرد تا هم مردم خودمان و هم مردم جهان به عظمت اسطوره بزرگی به نام حاج قاسم سلیمانی واقف شوند.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری با بیان جمله ای از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره شهید سلیمانی که فرمودند: "شهید سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود، یک روش بود، یک مسیر بود" ابراز امیدواری کرد: همانگونه که جبهه مقاومت به عنوان یک جبهه فاتح و یک جبهه پیروز در جهان ما در حال مطرح شدن است و این مسیر به‌تدریج پیش می رود، خداوند این مکتب نورانی را به گفتمان اصلی جهانی منتهی کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: استمرار انقلاب اسلامی با حضور مردانی بزرگ مانند سردار سلیمانی که شخصیتی ذوالابعاد بود میسر می شود، به گونه ای که تمام بزرگان جهان و تمام مستضعفان جهان درباره سردار سلیمانی به عنوان یک اسطوره سخن می گویند.

 

وی رمز جهانی شدن انقلاب حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نیز به همین اصل مرتبط دانست و گفت نفوذ معنوی و نفوذ الهی حضرت حجت(عج) باعث منقلب شدن جهان خواهد شد و دل ها را فتح خواهد کرد، همانگونه که شهادت سردار سلیمانی باعث متواضع شدن عموم مردم در مقابل عظمت و مظلومیتش شد و این فتح دل ها باعث شد قدرت های بزرگی همچون آمریکا دیگر توان حضور در منطقه را نداشته باشند.

تولیت حرم مطهر در پایان اظهار امیدواری کرد که نسل جوان دانشجو و دانشگاهی ما بتواند مقدمات پرورش تفکر اسلامی را ایجاد کند.



نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت