سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 120714
تاریخ انتشار: 1400/11/02
در اجتماع بانوان فاطمی عنوان شد؛
تولیت حرم مطهر: انقلاب اسلامی ایران چون اصالت الهی دارد، پابرجا است

HyperLink

امروز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰، اجتماع بانوان فاطمی استان فارس، با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و مشاوران بانوان دستگاه های اداری و دولتی در سالن شهید آیت الله دستغیب برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، در این نشست تولیت حرم مطهر ضمن ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام خمینی(رحمت الله علیه) اظهار کرد: زنان و دختران ایرانی جزو بهترین و عفیف ترین زنان دنیا هستند.

وی گفت: در دنیای ما برخی از اتفاقات علمی یا سیاسی هستند که فوق العاده اند و در مقیاس خود، دنیا را تکان می دهند، انقلاب کبیر اسلامی ایران، یکی از این اتفاقات بزرگ است. انقلاب کبیر به انقلابی گفته می شود که هم در عرصه داخلی، انقلاب و دگرگونی اینجاد می کند و هم در عرصه جهانی تحولات بزرگ رقم می زند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری ادامه داد: شکل گیری محور مقاومت در منطقه یکی از آثار انقلاب اسلامی ایران است، در عرصه فرامنطقه ای هم، انقلاب اسلامی یک چالش در برابر قدرت های استکباری جهانی است. همه مسلمانان به انقلاب اسلامی ایران عشق می ورزند و به قول امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، این انقلاب حقیقتا به انقلاب جهانی امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) وصل خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برداشت من این است که گسترده ترین مبارزه، دشمنی و مواجهه ای که تاکنون با انقلابی در جهان شده، مربوط به انقلاب اسلامی ایران است. بیشترین کتاب، همایش ها، تروریسم، جنگ سخت و نرم و رسانه ها، همه بر علیه انقلاب اسلامی بوده است. این پایداری به اصالت این انقلاب برمی گردد، انقلاب اسلامی ایران چون اصالت الهی دارد، پابرجا است. اگر بخواهیم لیستی از اقدامات خصمانه بر علیه انقلاب اسلامی تهیه کنیم، تبدیل به کتاب می شود.

وی گفت: در حال حاضر، در مقطع خاصی از انقلاب هستیم و دشمن یک جنگ نرم علیه ارزش ها، اخلاقیات، فرهنگ، ایدئولوژی و جهان بینی ناب اسلامی بوجود آورده است. دشمن سعی می کند ضمن بالابردن نمادها و ارزش های خود، ارزش ها و اصالت های ما را تضعیف و فرهنگ جهاد و شهادت را محو کند. با راهکارهایی مثل بوجود آوردن داعش و درست کردن چهره ضد انسانی با نمادهای اسلامی.


تولیت آستان مقدس در پایان اظهار کرد: اِن شاءالله امروز در حرم ملکوتی حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، همگی مشمول لطف و رحمت اهل بیت علیهم السلام باشیم و در آخرت، مورد شفاعت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، قرار بگیریم.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت