سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 180836
تاریخ انتشار: 1401/02/11
برگزاری نخستین جلسه شورای اداری استان فارس در سال ۱۴۰۱ در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام/ تولیت حرم مطهر: هر کس در هر سنگری که حضور دارد، باید گِرهی از گره‌های مردم را باز کند

HyperLink

شامگاه شنبه دهم اردیبهشت‌ماه،‌ نخستین جلسه شورای اداری استان فارس در سال ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر، در سالن شهید آیت الله دستغیب برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه‌السلام، حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری در این جلسه با بیان اینکه وجه مشترک همه اعضای شورای اداری این است که هر کس در هر سنگری که حضور دارد، باید گِرهی از گره‌های مردم را باز کند.

وی ادامه داد: گاهی‌ گره فکری، گاهی اقتصادی و گاهی دیگر موارد است که هر دستگاه به فراخور وظایف خود این گره‌ها را باز می‌کند.

 

تولیت حرم مطهر تصریح کرد: گره‌گشایی از کار مردم، نعمت خداوند است که نباید در این زمینه سستی کرد و نباید این توفیق الهی را کوچک گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری با تاکید بر اینکه فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر مرکزیت حرم مطهر باید محور فعالیت همه مسئولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: خطاب رهبری درباره سومین حرم اهل بیت(ع) بودن شیراز به همه دستگاه‌ها است که در سطح ملی و استانی باید مورد توجه قرار گیرد و اگر حرم مطهر مرکزیت باشد می‌تواند از بسیاری از مسائل گره‌گشایی کند.

وی عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در حرم مطهر برگزار کنند تا مردم متوجه مرکزیت این بقعه متبرکه ‌شوند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت