سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 201185
تاریخ انتشار: 1401/8/28
در دیدار هیأت اعزامی آستان قدس حسینی با تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، عنوان شد؛
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری: داعش، سپاه صهیونیسم، آمریکا و استکبار جهانی است

HyperLink

حاج فاضل عوز، مشاور تولیت حرم مطهر حضرت امام حسین علیه السلام به همراه جمعی از مسئولان آن بارگاه منور، با هدف تجلیل از خانواده های شهدا و مجروحین حادثه حمله تروریستی ۴آبان ماه و ابلاغ تسلیت تولیت آستان قدس حسینی به تولیت و خدام آستان مقدس حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، به این بارگاه منور مشرف و ضمن حضور در آیین غبارروبی مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم، با حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابرهیم کلانتری، دیدار کردند.

 

تولیت حرم مطهر در این دیدار اظهار کرد: ان شاءالله که خداوند توفیق دهد در پیشگاه خودش و در سایه امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خدمتگزار مخلصی برای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام باشیم. شهدایی که در این حرم به شهادت رسیدند حقیقتاً توفیق بزرگی از ناحیه خداوند متعال به آنها اعطاء شد، انسان های مخلص و محب اهل بیت علیهم السلام که در یک مکان مقدس به صورت مظلومانه و توسط اشقی الاشقیاء زمان  یعنی گروه داعش به شهادت رسیدند. اِن شاءالله خداوند متعال به برکت خون آنها، انتقام همه شهداء اسلام را می گیرد.

 

وی پیرامون گروه تکفیری داعش گفت: جریان داعش را شاید شما بیشتر در عراق لمس کرده باشید، وحشیانه ترین انسان های عصر ما، موجوداتی که به ظاهر انسان هستند اما در واقع وحوشی هستند که در لباس انسان ظاهر می شوند و حقیقتاً این ها را باید سپاه صهیونیسم، آمریکا و استکبار جهانی بدانیم که این گونه خون ملت های مظلوم فلسطین، افغانستان و الان هم خون ملت مظلوم ما را به زمین می ریزند و البته این نشانه استیصالشان است، آن جریانی که مدعی بود حکومت بزرگی را در این منطقه ی جهان برپا می کند امروز گرفتار چنین جنایات سبوعانه و کوری شده که مورد لعن و نفرین همه آزادگان جهان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری اظهار کرد: از روزی که این حادثه غم بار در این بارگاه منور رخ داده است، ده ها هزار نفر از مردم اقصی نقاط ایران و همینطور کشورهای دیگر، به حرم مطهر مشرف شده اند و با قرائت فاتحه و حضور در مراسمات بزرگداشت، اظهار تسلیت و همدردی خود را با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و خانواده های معظم شهداء، ابراز داشته اند. بر خلاف تفکرات واهی دشمنان اسلام، خون هر شهید به اندازه یک لشکر در این کشور کار می کند و مردم را متحدتر و پیرامون اهل بیت عصمت و طهارت متمرکزتر می کند و این حقیقتاً نوید پیروزی است و نه تنها اینگونه حرکات روحیه مردم ما را تضعیف نمی کند، بلکه بحمدالله این روحیه روز به روز افزایش پیدا کرده است.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی بابت همدردی و اعزام خدام آن بارگاه منور به سوّمین حرم اهل بیت در ایران، گفت: اِن شاءالله که خداوند همه ما را در مسیر راهی که اهل بیت علیهم السلام، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا به ما نشان داده اند، قرار دهد و توفیق دهد که قدردان خون شهداء باشیم و در این مسیر با همه وجود حضور داشته باشیم و حرکت کنیم.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت