سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 221298
تاریخ انتشار: 1401/10/29
دکتر فوأد ایزدی در نشست اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور، سخنرانی خواهد کرد



امروز پنج شنبه۲۹ دی ۱۴۰۱، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، با حضور در محل دبیرخانه نشست اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور، از نزدیک در جریان روند امور و فعالیت کمیته های مختلف برگزاری این همایش، قرار گرفت.    

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، وی در جلسه اعضای دبیرخانه این نشست، اظهار کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر جدید شورای‌عالی انقلاب فرهنگی یکی از سخنرانان این همایش دو روزه خواهد بود. همچنین یکی از نیروهای زبده امنیتی، در تشریح پشت صحنه اغتشاشات، در همایش سخنرانی خواهد کرد.

 

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی، ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی حرزاده معاون آموزشی این نهاد، ضمن حضور در این نشست، پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان خواهند بود.

 

وی در ادامه به حضور دکتر فوأد ایزدی در نشست اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: این استاد مبرز علوم اجتماعی در این نشست علمی به صورت تخصصی به موضوع افول آمریکا خواهد پرداخت و طی این تحلیل، ارتباط زنده با اندیشمندان آمریکایی برقرار خواهد شد.

دکتر کلانتری در ادامه به نقد تخصصی کتاب درسی انقلاب اسلامی در همایش اشاره کرد و گفت: این کتاب درسی دانشگاهی با حضور مولفان آن، آقایان دکتر محمد شفیعی فر، سید محمدحسین راجی و امیر سیاهپوش؛ در همایش مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، پژوهشگران و اساتید محترم، جهت ثبت‌نام اینترنتی و اطلاع از اخبار این همایش، می توانند به نشانی shahecheragh.ir/hamayesh مراجعه فرمایند.




نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت