سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 221318
تاریخ انتشار: 1401/11/10
اطلاعیه شماره 3 دبیرخانه نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور



با سلام و عرض سپاس از همراهی استادان و اندیشمندان گرامی جهت ثبت نام و اعلام حضور در نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های سراسر کشور، به اطلاع می ‌رساند، روند پذیرش و اسکان به شرح زیر می باشد:   


۱. ورود به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، از سمت میدان شهدا، خیابان ۹ دی، خیابان حضرتی، ورودی باب الرضا علیه السلام، «گیت ۱۱۰».
خواهشمند است توجه فرمائید، از آن جایی که حرم مطهر دارای چندین ورودی است، تنها ورودی مشخص شده برای مدوعوین، ورودی مذکور می باشد.

۲. اعلام حضور و پذیرش، با مراجعه به دبیرخانه نشست واقع در کتابخانه و مرکز پژوهش های حرم مطهر.
(کتابخانه در صحن حضرت معصومه سلام الله علیها، روبه روی ورودی«باب الرضا(ع) »، گیت ۱۱۰ می باشد). 

۳. دریافت «کارت ویژه نشست».
تمامی برنامه ها، اعم از حضور در نشست، استفاده از پارکینگ، تردد در محل اسکان و بهره مندی از پذیرایی، تنها با کارت ویژه نشست امکان پذیر است.


خواهشمند است توجه فرمائید، مراجعه به دبیرخانه نشست برای کلیه مدعوین ضروری است، چه عزیزانی که از اقصی نقاط کشور به شهر شیراز تشریف آورده اند و چه بزرگواران ساکن استان فارس و شهر شیراز.

۴. مشخص نمودن محل دقیق اسکان، ویژه شرکت کنندگان غیر ساکن در شیراز
افرادی که به اسکان نیاز دارند، و قبلاً هم در سامانه ثبت نام کردند، مطابق ثبت نام اولیه آنها، تمهیداتی برای اسکان، اندیشیده شده است که پس از دریافت کارت ویژه نشست در محل دبیرخانه نشست، توسط اعضا دبیرخانه به سمت محل اسکان مشخص شده راهنمایی می شوند.

شایان ذکر است نشست اساتید انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱، رأس ساعت ۸ صبح در « سالن شهید آیت الله دستغیب» واقع در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام برگزار خواهد شد.

شماره دبیرخانه نشست: ۳۲۱۳۱۳۶۷ – ۰۷۱ 
شماره آقای دکتر کتابی: ۰۹۱۲۴۰۳۷۰۳۴
شماره خانم موسوی: ۰۹۰۳۷۹۳۲۸۶۰

منتظر قدوم سبز شما بزرگواران هستم.
دبیرخانه نشست


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت