سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 221409
تاریخ انتشار: 1401/12/29
پیام نوروزی تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام



حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابرهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، متن این پیام به شرح زیر است:  

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطاهرین سیّما بقیة الله فی‌الأرضین

یا مقلّب القلوب والأبصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال حوِّل حالنا إلی أحسنِ الحال

 

امسال، عید نوروز و بهار طبیعت، مقارن است با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، ماهى که نزد خدا از همه ماه‏ها متعالی تر و روزهایش بر همه روزها و شب‏هایش بر همه لیالی و ساعاتش بر همه ساعات، برتر است. امید است که به برکت این تقارن، امسال، سالی توأم با برکت و رحمت و مغفرت الهی برای ملت عزیز ایران اسلامی و پر از خیر و خوبی برای همه امت جهان اسلام باشد.

سالی که گذشت، سالی همراه با حزن و اندوه برای سومین حرم اهل بیت علیهم السلام بود. حمله تروریستی ۴آبان ۱۴۰۱، توسط اشقی الاشقیای زمان، که به شهادت جمعی از خادمان و زائران حرم مطهر منجر شد، که برای اقامه نماز و ساییدن پیشانی بندگی بر آستان حضرت حق و عرض ارادت به ساحت ملکوتی اولیاء الهی گردهم آمده بودند، قلب همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را به درد آورد.

فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ خورشیدی را به خورشید فروزان عالم وجود، حضرت بقیةالله الاعظم(ارواحنا فداه) که منتقم شهدای مظلوم حرم مطهر خواهد بود - «أنا بقیة الله فی أرضه و المنتقم من أعدائه» - و همچنین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، خانواده‌های معظّم شهداء و عموم ملت بزرگ ایران، تبریک و تهنیت عرض می کنم و آرزوی سلامتی و بهروزی برای همگان دارم.

 

خادم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی

ابراهیم کلانتری


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت