سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 30280
تاریخ انتشار: 1400/1/22
برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولان مرکز پژوهش های حرم مطهر و مدیران مرکز تحقیقات و پژوهش فرماندهی انتظامی استان فارس



سه‌شنبه ۱۷ فروردین‌ماه، مرکز پژوهش های حرم مطهر میزبان مدیران مرکز تحقیقات و پژوهش فرماندهی انتظامی استان فارس به منظور تعامل و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دو مرکز در راستای انعقاد تفاهم نامه به منظور همکاری های مشترک در امور آموزشی و پژوهشی بود.   

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، در این جلسه، محقق رئیس مرکز پژوهش های حرم مطهر، ضمن ارائه مقدمه ای از فضای پیرامونی آستان مقدس و ساختار اداری آن اظهار کرد: پژوهش های ما باید کاربردی و درجهت حل مسائل روزمره جامعه باشد. در ادامه مسئول اداره پژوهش و آمار حرم مطهر، کلیاتی از ساختار مرکز پژوهش ها و پتانسیل های این مرکز را مطرح و مسئول اداره کتابخانه و اسناد در رابطه با ظرفیت های کتابخانه و اسناد آستان مقدس مطالبی را بیان کرد.


در این نشست، سرهنگ عزیزی رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش فرماندهی انتظامی استان فارس به ارائه توضیحاتی پیرامون ظرفیت های دفتر تحقیقات این نیرو در راستای تعامل دو سازمان پرداخت و بر همکاری در زمینه های مختلف پژوهشی، کتابخانه و موزه، تاکید کرد.

در ادامه مقرر شد که نمایندگان طرفین، در راستای اهداف مشترک و بهره گیری از پتانسیل های موجود، پیش نویس تفاهم نامه ای را تهیه تا پس از نهایی شدن میان دو مرکز منعقد گردد.

 

مدیران مرکز تحقیقات و پژوهش فرماندهی انتظامی استان فارس، در پایان از بخش هاي مختلف کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهش های حرم مطهر از جمله تالار پژوهش، سالن امانات، تالار نشریات، بخش کودک، بخش خدمات فنی، مخزن، بخش تخصصی کودک، آرشيو روزنامه و نشريات و اتاق نگهداری نسخ خطی، نشریات قدیمی و چاپ سنگی، بخش تاریخ شفاهی، بخش آمار و نظرسنجی، بخش همکاری های علمی - پژوهشی و دفتر فصلنامه علمی تخصصی «رهیافت فرهنگ دینی» بازدید و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفتند.




نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت