سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 30281
تاریخ انتشار: 1400/01/25
گزارش تصویری
اعلام برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام / آغاز مراسم جزءخوانی آیات وحی



همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزءخوانی قرآن کریم به صورت پخش زنده تلویزیونی در حرم مطهر برگزار می شود.  

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، حجت‌الاسلام سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر گفت: امسال با توجه به شیوع كرونا، برنامه‌های ماه مبارک رمضان بدون حضور زائران و مجاوران و در بستر فضای مجازی و شبكه‌های سیما اجرا می‌شوند.

وی در تشریح این برنامه ها گفت: مراسم جزءخوانی کلام الله مجید، همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در رواق دارالعباده، بدون حضور زائران و مجاوران برگزار و به‌صورت مستقیم از شبكه فارس و شبكه ۴ سیما پخش می‌گردد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر ادامه داد: در طول ایام مبارک رمضان، هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در صحن مطهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حجج اسلام محمودی، ملک مکان، نیری، جاوید، چوگانی و محقق به ایراد سخن می پردازند و شب های جمعه نیز دعای پرفیض کمیل قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام سلامی گفت: ویژه‌برنامه «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» كه ویژه حزب‌خوانی قرآن كریم توسط دانشجویان و دانش‌آموزان است در طول ماه مبارک رمضان با همكاری شورای عالی قرآن و عترت استان، در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.


وی اجرای ویژه‌برنامه‌های رمضانیه رادیو حرم در دو نوبت صبح و بعدازظهر، و برگزاری مسابقه اینترنتی «ماه خدا» از طریق پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر، اجرای ویژه‌برنامه روزه اولی‌ها، بیان احكام روز ویژه نوجوانان و كارگاه ارتباط مؤثر با نوجوان كه همگی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شوند را از دیگر برنامه‌های رمضانیه حرم مطهر اعلام كرد.

 


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت