سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 60372
تاریخ انتشار: 1400/3/28
گزارش تصویری
حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام

HyperLink

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در نخستین دقایق رأی‌گیری، همگام با زائران و مجاوران حرم مطهر سیدالسادات الاعاظم و اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و تولیت حرم مطهر، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شرکت کرد و آراء خود را به صندوق انداخت.     

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، آیت‌الله دژکام، سپس در سخنانی در جمع خبرنگاران بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و آن را لازمه خنثی کردن توطئه دشمنان دانست.

وی با تأکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات پاسخی محکم و قاطع به هجمه‌های دشمنان است، سخنان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) را مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات، عمل صالح است را یادآور شد و افزود: شرکت در انتخابات به ویژه در این برهه از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام‌جمعه شیراز تصریح کرد: انتخابات همیشه برای کشوری همچون ایران که می‌خواهد مستقل باشد و مردم آن به جای استعمارگران صحبت کرده و کشور را اداره کنند، بسیار مهم است.

آیت‌الله دژکام تلاش‌های دشمنان را برای ایجاد ناامیدی و دلسرد کردن مردم ایران یادآور شد و گفت: دشمنان تلاش گسترده‌ای کردند تا آنان را از حضور در پای صندوق‌های رأی بازدارند اما مردم ایران همواره هوشیار هستند.

تولیت حرم مطهر در پایان گفت: از همان ساعات ابتدایی صبح شاهد حضور پر شور و گرم مردم در انتخابات بودیم که امیدوارم این حضور منجر به انتخابی خوب و مناسب شود تا بعضی از مشکلاتی که بر دوش مردم سنگینی می‌کند، رفع شود.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت