سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 774
تاریخ انتشار: 1394/4/13
ثبت نام و عضویت



به استناد مصوبه شورای معاونین آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) خدمات کتابخانه تخصصی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در دو سطح ذیل ارائه می­گردد:

  • سطح1: استفاده از سالن­های مطالعه، امانت کتاب، استفاده از سالن پژوهش و اینترنت رایگان.

    افراد مجاز به استفاده از این سطح: دانشجویان کارشناسی ارشد و سطح 2 حوزوی و بالاتر آن با ارائه کارت دانشجویی یا گواهی معتبر از دانشگاه، خدام رسمی ، افتخاری و کلیه کارکنان رسمی آستان مقدس (ع)

  • سطح2. امانت کتاب از مجموعه مخزن کتابخانه با بیش از 65 هزار جلد در زمینه­های گوناگون. افراد مجاز به استفاده از این سطح: دانشجویان کارشناسی و بالاتر و معادل حوزوی آن با ارائه کارت دانشجویی یا گواهی معتبر، حافظان کل قرآن کریم، اهدا کنندگان مجموعه­های نفیس به کتابخانه، جانبازان، ایثارگران و اعضای درجه یک خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران.

     

    مدارک لازم جهت ثبت نام عبارتند از:

  • دو قطعه عکس 4*3
  • رونوشت از شناسنامه یا کارت ملی
  • رونوشت از مدارک تحصیلی برای افراد فارغ التحصیل، گواهی اشتغال به تحصیل یا کارت دانشجویی معتبر برای دانشجویان در حال تحصیل و رونوشت کارت پرسنلی برای کارکنان و خدام رسمی و معرفی نامه از امور خدام جهت خدام افتخاری 
  • اصل گواهی و مدرک مربوط به حافظان قرآن کریم
  • حق عضویت سالانه جهت استفاده از خدمات سطح 1، بیست هزار (20000) تومان و جهت استفاده از خدمات سطح 2،  ده هزار (10000) تومان است.

خدام رسمی و افتخاری و کارکنان محترم آستان مقدس احمدی و محمدی Description: عليهما السلام به صورت رایگان ثبت نام می شوند.

مدت اعتبار کارت عضویت یک سال پس از تاریخ ثبت­نام خواهد بود.

استفاده از سالن مطالعه تنها ویژه کاربران سطح 1 بوده و افراد در سطح 2 مجاز به استفاده از سالن مطالعه نمی باشند.

 در صورت مفقود شدن کارت عضویت ، صاحب کارت مسئول سوء استفاده احتمالی از آن بوده است وموظف است سریعاً موضوع را به اطلاع بخش امانت رسانده و با ارائه یک قطعه عکس به صدور کارت جدید اقدام  نماید. صدور کارت مجدد پس از یک هفته از تاریخ اعلام فقدان کارت و پرداخت حق عضویت مجدد خواهد بود. در هنگام تعویض کارت ، مدت اعتبار باقیمانده برای اتمام دوره عضویت عیناً در کارت جدید تکرار می شود. 


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت