به استناد مصوبه شورای معاونین آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) خدمات کتابخانه تخصصی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در دو سطح ذیل ارائه میگردد:
- سطح1: استفاده از سالنهای مطالعه، امانت کتاب، استفاده از سالن پژوهش و اینترنت رایگان.
افراد مجاز به استفاده از این سطح: دانشجویان کارشناسی ارشد و سطح 2 حوزوی و بالاتر آن با ارائه کارت دانشجویی یا گواهی معتبر از دانشگاه، خدام رسمی ، افتخاری و کلیه کارکنان رسمی آستان مقدس (ع)
- سطح2. امانت کتاب از مجموعه مخزن کتابخانه با بیش از 65 هزار جلد در زمینههای گوناگون. افراد مجاز به استفاده از این سطح: دانشجویان کارشناسی و بالاتر و معادل حوزوی آن با ارائه کارت دانشجویی یا گواهی معتبر، حافظان کل قرآن کریم، اهدا کنندگان مجموعههای نفیس به کتابخانه، جانبازان، ایثارگران و اعضای درجه یک خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران.
مدارک لازم جهت ثبت نام عبارتند از:
- دو قطعه عکس 4*3
- رونوشت از شناسنامه یا کارت ملی
- رونوشت از مدارک تحصیلی برای افراد فارغ التحصیل، گواهی اشتغال به تحصیل یا کارت دانشجویی معتبر برای دانشجویان در حال تحصیل و رونوشت کارت پرسنلی برای کارکنان و خدام رسمی و معرفی نامه از امور خدام جهت خدام افتخاری
- اصل گواهی و مدرک مربوط به حافظان قرآن کریم
- حق عضویت سالانه جهت استفاده از خدمات سطح 1، بیست هزار (20000) تومان و جهت استفاده از خدمات سطح 2، ده هزار (10000) تومان است.
خدام رسمی و افتخاری و کارکنان محترم آستان مقدس احمدی و محمدی به صورت رایگان ثبت نام می شوند.
مدت اعتبار کارت عضویت یک سال پس از تاریخ ثبتنام خواهد بود.
استفاده از سالن مطالعه تنها ویژه کاربران سطح 1 بوده و افراد در سطح 2 مجاز به استفاده از سالن مطالعه نمی باشند.
در صورت مفقود شدن کارت عضویت ، صاحب کارت مسئول سوء استفاده احتمالی از آن بوده است وموظف است سریعاً موضوع را به اطلاع بخش امانت رسانده و با ارائه یک قطعه عکس به صدور کارت جدید اقدام نماید. صدور کارت مجدد پس از یک هفته از تاریخ اعلام فقدان کارت و پرداخت حق عضویت مجدد خواهد بود. در هنگام تعویض کارت ، مدت اعتبار باقیمانده برای اتمام دوره عضویت عیناً در کارت جدید تکرار می شود.