سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 120565
تاریخ انتشار: 1400/08/12
در بازدید از مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام عنوان شد؛
تولیت حرم مطهر: مساجد حافظ اصلی تعالیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

HyperLink

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهماالسلام، ضمن حضور در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام در خیابان جنت شیراز و بازدید از واحدهای مختلف این مسجد با اعضای کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج شهید سجادیان در فضایی صمیمانه دیدار و گفتگو کرد.          

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار، اظهار کرد: نفس حضور در خانه خدا به خودی خود عبادت است. این مسجد با فعالیت های فرهنگی شاخص، نمونه ای از مساجد انقلابی است، کما اینکه انقلاب مقدس اسلامی از همین مساجد شروع شد.

 

وی در ادامه ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: انقلابی که به تعبیری بزرگترین انقلاب مردمی دنیا است و دفاع مقدسی که پرآوازه بود، از کانون و مرکز مساجد شکل گرفت، اکنون نیز حافظ اصلی تعالیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی، همین مساجد هستند.

تولیت حرم مطهر تصریح کرد: فعالیت مستمر مساجد، ظرفیت عظیمی است که باید رونق یابد. غرب از این فعالیت ها هراس دارد، کمااینکه در مسائل هسته ای و دفاعی به دلیل وحشتی که دشمنان از قدرت جبهه اسلام دارند -که به واسطه عشق به اهل بیت علیهم السلام است بوجود آمده-  ، تمام تلاش خود را می کنند که در صنایع علمی و دفاعی کشور، پیشرفتی حاصل نشود و مقابله آنها با محور مقاومت، اکنون به وضوح مشاهده می شود.  اِن شاءالله این رویارویی لشکر کفر و اسلام با پیروزی جبهه حق، به اتصال قیام انقلاب اسلامی به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) و قرار گرفتن جوانان و مردم این مملکت تحت لوای پرچم اسلام ناب محمدی(ص) منجر خواهد شد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت