سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 221997
تاریخ انتشار: 1403/01/16
بیانیه تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام، به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس



حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، امروز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن قساوت‌ها، ددمنشی‌ها و جنایات بی‌شمار رژیم گرگ‌صفت صهیونیستی و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، از عموم مردم ولایت‌مدار فارس برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس،  متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قرآن کریم، سوره قصص، آیه۵)

 

روز جهانی قدس از ثمرات مبارک انقلاب کبیر اسلامی و پرچم برافراشتهای است که به  ابتکار معمار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی(قدس سره) بر بام جهان به اهتزاز در آمد تا عموم مستضعفان و زخم‌خوردگان از زنجیر اسارت ظالمان را یک‌پارچه در مصاف خالصانه با جبهه استکبار به وحدت و برادری برساند. امروز که قساوتها، ددمنشیها و جنایات بیشمار صهیونیزم بینالملل در سرزمین فلسطین به ویژه غزه مظلوم با پشتیبانی و حمایتهای آشکار آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر به اوج خود رسیده، حقانیت و اهمیت این ابتکار هوشمندانه نیز بیش از پیش در نگاه جهانیان به اثبات رسیده است.

در شرایط بغرنج کنونی که هزاران انسان بی‌گناه فلسطینی در محاصره لشکریان فرعونهای زمان گرفتار آمده و از بدیهیترین حقوق خود محروم و در رنج و محنت قتل عام عزیزان خود متحمل بار سنگین مصیبتهای جانکاه شدهاند، بر هر انسان آزادهای فرض است که انزجار و تنفر خود را از رژیم گرگ‌صفت صهیونیستی ابراز و با مصیبت‌دیدگان مظلوم فلسطین اظهار همدردی نماید.

بی‌گمان حضور یکپارچه عموم مردم ولایت‌مدار فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس از یکسو، پیام انزجار از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و همدردی با مظلومان فلسطین را به گوش جهانیان خواهد رساند، و از سوی دیگر بر قوّت و قدرت رزمندگان جبهه مقاومت در نواختن ضربات سختتر بر پیکر رو به مرگ این دولت جعلی خواهد افزود. ان‌شاءالله

 

خادم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، (سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام در ایران اسلامی)

ابراهیم کلانتری   

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

 

 

 


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت