پرینت
تشییع پیكر شهید «محمدحسین دهقانی سعدآبادی» در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)
1400/01/16

مراسم تشییع پیكر مطهر محمدحسین دهقانی سعدآبادی اولین شهید سال ۱۴۰۰ ناجا در فارس، امروز ۱۶ فروردین با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و تولیت حرم مطهر، مدیرکل دادگستری و فرمانده انتظامی فارس و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، در این مراسم آیت‌الله لطف‌الله دژكام، بر پیكر این شهید بزرگوار نماز اقامه کرد و در ادامه، پیكر مطهرش در میان غم و اندوه مردم شهید پرور شیراز در دارالرحمه به خاك سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در فارس و تولیت حرم مطهر در مراسم تشییع، شهادت محمدحسین دهقانی سعدآبادی را به مجموعه نیروی انتظامی، خانواده وی و همه كسانی كه در راستای عزت، عظمت و امنیت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت می كشند تبریک و تسلیت گفت.

وی افزود: تبریک برای اینكه كسی كه در راه انجام وظیفه حفظ امنیت، جان می‌دهد مسلما خدای متعال او را اكرام می‌كند و روز قیامت همه كسانی كه در عافیت بوده‌اند، به مقام این‌ بزرگواران كه ایثارگرایانه برای مردم، دینشان و كشورشان زحمت كشیده اند غبطه می‌خورند.

تولیت حرم مطهر ادامه داد: اما تسلیت به خاطر اینكه بالاخره عزیزی را از دست داده‌ایم و جوان برومندی كه دوست داشتیم بیشتر منشا خیر و بركت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

آیت‌الله دژكام بیان كرد: این شهید بزرگوار كه در راه حفظ نظم و امنیت و آرامش شهروندان جان خود را تقدیم كرد، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

شایان ذکر است؛ شهید محمدحسین دهقانی سعدآبادی از اعضای پلیس افتخاری كلانتری ۱۸ ولیعصر شیراز بود كه روز ۱۲ فروردین ماه سال جاری حین انجام ماموریت، مجروح و روز ۱۵ فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

طبق اعلام فرمانده نیروی انتظامی فارس، اعضای پیکر مطهر این شهید والامقام به چند بیمار نیازمند، اهدا شد و به آن ها زندگی دوباره بخشید.

  • پنجمین جلسه شورای قرآن و عترت استان فارس با حضور تولیت حرم مطهر
    ضیافت همدلی به مناسبت ولادت باسعادت کریم اهل بیت علیهم السلام
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی: