پرینت
دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با تولیت حرم مطهر
1401/04/01

امروز چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، حجت الاسلام دکتر حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان این سازمان، ضمن تشرف به آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و زیارت مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم، با حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار اظهار کرد: سازمان تبلیغات، یکی از برکات انقلاب اسلامی است که که در اجرای فرمان حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در سال ۱۳۵۸ تأسیس گردید و از همان ابتدا در عرصه فرهنگ کشور، حضور فعال داشته و خوش درخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام(رحمت الله علیه) در مورد اهمیت تبلیغ صحیح و توجه دادن به جایگاه امر تبلیغ دین و انقلاب، تاکید بسیار کرده اند. صدور انقلاب با تبلیغ بر اساس معنویت، هماهنگی در تبلیغات، استفاده از تمام امکانات، توجه به تبلیغات سوء دشمنان، اهمیت تبلیغ فرهنگ اسلامی، وجوب تربیت مبلغ و بسیاری موضوع دیگر پیرامون امر تبلیغ، که مورد توجه ایشان بوده است و با نگاهی به صحیفه امام(ره)، به این موارد برخورد خواهیم کرد.

مشاهده متن خبر...

  • حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری: در ترویج و بیان مفاهیم دینی، هنر بسیار تأثیرگذار است
    دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با تولیت حرم مطهر
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی: