پرینت
انتصاب معاون جدید «علمی، آموزشی و پژوهشی» آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام
1403/06/27

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام، در حکمی، دکتر حجت الله طلایی را به عنوان معاون جدید «علمی، آموزشی و پژوهشی» حرم مطهر، منصوب کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳، در جلسه تکریم و معارفه که با حضور تولیت حرم مطهر، در محل کتابخانه و مرکز پژوهش‌های آستان مقدس برگزار شد، دکتر حجت الله طلایی، به عنوان معاون جدید «علمی، آموزشی و پژوهشی» حرم مطهر معارفه شد و از مهدی محسنی، سرپرست پیشین این معاونت، با اهدای لوح سپاس، تقدیر به‌عمل آمد.

در حکم تولیت آستان مقدس، ضمن تشکر از زحمات دکتر طلایی در دوران تصدی معاونت «فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات» حرم مطهر، آمده است: نظر به حسن سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی در سوّمین حرم اهل‌بیت(علیهم السلام) و برخورداری از شناخت و آگاهی لازم از مسائل و امور مرتبط با این بارگاه منوّر، بدینوسیله و به موجب این حکم، به عنوان معاون «علمی، آموزشی و پژوهشی» آستان مقدس احمدی و محمّدی(علیهماالسلام)، منصوب می‌شوید. امید است با تلاش و برنامه‌ریزی همه‌جانبه و همکاری معاونان و مدیران محترم حرم مطهر بتوانید در این مسئولیت، منشأ برکات و خیرات ماندگار باشید. توفیق مستمر جناب‌عالی را در خدمت به آستان اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، از خداوند منّان مسألت دارم.

  • دیدار نائب التولیه آستان قدس عباسی(ع) با تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع)
    هفتاد و پنجمین جلسه از سلسله مباحث «ولایت فقیه»
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی: