پرینت
انتصاب سرپرست معاونت «فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات» و رئیس «ستاد مردمی امین ولایت» آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام
1403/07/11

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، در حکمی سید مصطفی شجاعی را به عنوان سرپرست معاونت « فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات» حرم مطهر، منصوب کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در جلسه تکریم و معارفه، دکتر کلانتری ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات دکتر حجت الله طلایی که به مدت قریب سه سال مسئولیت معاونت فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات آستان مقدس احمدی و محمدی(علیهما السلام) را برعهده داشتند و آرزوی توفیق برای ایشان در سمت معاونت «علمی، آموزشی و پژوهشی» حرم مطهر، سید مصطفی شجاعی را که هم‌اکنون مدیر حوزه تولیت حرم مطهر هستند، به عنوان سرپرست معاونت « فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات» این بارگاه منور منصوب کردند. در بخشی از حکم تولیت حرم مطهر خطاب به ایشان آمده است: «امید است با عنایات خداوند بزرگ و تلاش و برنامه ریزی و همکاری صمیمانه معاونان و مدیران حرم مطهّر و همچنین همکاران شاغل در آن معاونت نسبت به ارتقاء کمّی وکیفی برنامه ها و فعّالیت های فرهنگی و خدمات به زائران و مجاوران این بارگاه نورانی، موّفق و سربلند باشید».

همچنین تولیت آستان مقدس، مالک لیراوی را به عنوان «رئیس ستاد مردمی امین ولایت آستان مقدس احمدی و محمّدی» معارفه کردند. در حکم تولیت حرم مطهر خطاب به ایشان آمده است: «امید است با تلاش و برنامه‌ریزی همه جانبه و هم‌افزایی همه معاونان و مدیران محترم حرم مطهّر بتوانید در این مسئولیّت منشإ برکات و خیرات ماندگار باشید. وظیفه اصلی ستاد مذکور برنامه ریزی و تلاش مستمر برای ایجاد و بهینه سازی فضای فرهنگی و دینی مناسب حریم حرم مطهرّ از قبیل سردرب ها، بست ها، خیابان های پیرامون و مسیرهای منتهی به حرم مطهّر، آنگونه که درشأن سوّمین حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است، می‌باشد».

  • مراسم گرامی‌داشت سید مقاومت، شهید نصرالله و سردار شهید نیلفروشان، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه‌السلام
    هفتاد و هفتمین جلسه از سلسله مباحث «جهاد تبیین»
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی: