پرینت
دیدار مدیرکل کمیته امداد استان فارس با تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام
1400/06/16

امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، دکتر محمدبذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به همراه جمعی از معاونان و مدیران این کمیته به حرم مطهر مشرف شد و با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت جدید این بارگاه منور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری، کمیته امداد را نمونه بارز باقیات صالحات در کشور دانست و گفت: دستور تشکیل چنین سازمانی با این کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی، نشانه فکر بلند و شخصیت درد آشنا و برآمده از متن جامعه امام خمینی(ره) است.


وی تصریح کرد: برخلاف بسیاری دیگر از موسسات خیریه در جهان، دستاوردهای کمیته امداد، نه صرفا مادی بلکه فرهنگی نیز می باشد. کمیته امداد مصداق راه طیبه ای است که آن را به شجریه طیبه تشبیه می کنند و آثارش به وضوح در جامعه هویدا است.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری گفت: بیان  واژه حرم سوم از رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)، مسئولان استان و کشور را به توجه بیشتر به آستان مقدس شاهچراغ(ع) و بالتبع کل استان فارس سوق می دهد و امید است این بارگاه منور با همت همه ی مسئولان و اقشار مردم، به قطب فرهنگی جنوب کشور تبدیل شود و انتظار می رود کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی محیط پیرامونی حرم مطهر و همچنین امور زائران و مجاوران نیازمند کمک، اهتمام و مساعدت نماید.


تولیت حرم مطهر در پایان اظهار کرد: اِن شاءالله با  فکر و بیان جدید و با بهره از ابزار هنر و شبکه ها و بسترهای مختلف در صدا و سیما و رسانه ها، فرهنگ مدد، یاری و امر خیر، بیش از پیش در جامعه اشاعه پیدا کند و بحمدالله تاکنون کمیته امداد توانسته کارهای بسیار خوبی را در این راستا انجام دهد.

  • دیدار مدیركل صدا و سیمای مركز فارس با تولیت آستان مقدس
    قهرمانان پارالمپیک توکیو، خادم افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام شدند
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    کد امنیتی: